تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳      
شهر : تهران   
   
سمینار تکنیک ها و استراتژی های نامگذاری

سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع نام یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد .

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب نام شرکت جزء اولین  مقرارت ثبت  شرکت  و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی  صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل  هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر نام شرکت می گیرند.

 

آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:

هویت برند

عناصر برند

خوشه نشانه شناختی برند

استراتژی نامگذاری برند

رویه های ثبت حقوقی نام تجاری

 

دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی

برنامه سمینار :

مباحث هویت سازی و خوشه های نشانه شناختی برند ……………….. ۱۴:۰۰ – ۱۵:۳۰

درنگ …………………………………………………… ۱۵:۳۰ – ۱۶:۰۰

استراتژی ها و تکنیک های نامگذاری برند ………………………… ۱۶:۰۰ – ۱۷:۳۰

درنگ …………………………………………………… ۱۷:۳۰ – ۱۸:۰۰

مروری بر مباحث حقوقی ثبت یک نام تجاری …………………………. ۱۸:۰۰ – ۲۰:۰۰

 

هزینه سرمایه گذاری در سمینار :

seminar

 

 

 

گروه تخصصی فناوری برندسازی

تلفن:    ۰۲۱ ۲۲۶۵۴۹۵۴-۷ 

 پست الکترونیک : info@imbcgroup.com

        info@brandztech.com


برو بالا