تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۳      
شهر : تهران   
   
اردوی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آیا تاکنون به اینکه چگونه ایده خود را تجاری سازی کنید، فکر کرده اید؟ اینکه به چه مهارت ها و ابزارهایی نیاز دارید؟ در اردوی کارآفرینی؛ چگونگی رسیدن به یک ایدۀ خوب و ارزیابی آن و همچنین شناسایی مشتریان مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وقتی می‌خواهید یک ایده را تجاری کنید نیاز به مهارت‌های زیادی را حس می‌کنید. همچنین در دنیای رقابتی امروزی زمان و اولین بودن هم اهمیت خاصی دارد. چه کار باید کرد؟ تجربه نشان داده که کارآفرینان موفق آنهایی بوده‌اند که توانسته اند تیم خوبی تشکیل دهند و با هم خوب کار کنند.

 

اردوی کارآفرینی بر روی ۴ موضوع تمرکز دارد؛

  • رسیدن به ایده خوب

بسیاری از ایده های استارتاپی در مرحله “امید” هستند، شاید روی یک تیکه کاغذ نوشته شده باشند و یا فقط راجع بهشون با بقیه حرف میزنیم. این  حرف ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع  افسار ایده استارتاپی را به دست بگیرد و از مرحله ” امید ” به مرحله شکل دادن به ایده و چگونگی به دست آوردن ارزیابی بازار برسید.

 

  • نحوه ارائه ایده

این موضوع بر روی نحوه ارائه ایده تمرکز دارد. شما چگونه ایده‌تان را مطرح می‌کنید؟ از کجا شروع می‌کنید؟ چه طور افراد را متقاعد میکنید که ایده‌تان خوب است و کارآمد؟

 

  • بوم  مدل کسب و کار

برای توصیف ایده و لزومات و تحلیل تجاری سازی و توضیح تمام عواملی که به آنها بارها فکر شده است نیاز به یک زبان مشترک ، ساده و قابل درک مشابه است. مدل کسب و کار به کارآفرینان این امکان را می‌دهد تا تمام دغدغه‌ها و مسائل که برای خودش، سرمایه گذار و شرکا مهم است را به تصویر بکشد و آن را همچون نقشه راه به کار گیرد.

 

  • توسعه مشتری و MVP

این موضوع بر روی مقدمات چگونگی شناسایی مشتری تمرکز دارد. شما چگونه مشتریانتان را شناسایی می‌کنید و با مشتریان بالقوه مصاحبه انجام می‌دهید؟ تکنیک‌های پرسشنامه اثربخش چیست؟ توسعه مشتری به چه معناست؟ چگونه از توسعه مشتریان برای آزمایش فرضیاتتان استفاده کنید؟ چه زمانی فرآیند توسعه مشتری و کشف مشتری را به عنوان مجموعه ای از مکالمات شروع می‌کنید؟

MVP نیز به معرفی ابزارهای مختلفی که استارتاپ ها در مراحل اولیه میتوانند استفاده کنند تا سریعا سایت‌هایی ایجاد کنند میپردازد.

 

مخاطب اردوهای کارآفرینی چه کسانی هستند؟

–         همه کسانی که به کارآفرینی علاقمندند!

–         افرادی که یک ایدۀ خوب دارند!

–         افرادی که می خواهند ایده خود را تجاری سازی کنند!

–         افرادی که می خواهند تیم سازی کنند!

–         افرادی که به دنبال نقطه ای برای شروع کسب و کارشان هستند!

–         و خیلی های دیگر…

 

زمان و موقعیت مکانی

۱-    کارگاه ایده پردازی و ارائه

  1. زمان: ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۳ – ساعت ۱۶ الی ۱۹
  2. مکان: سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر

۲-    کارگاه بوم مدل کسب و کار، توسعه مشتری و ساخت محصول اولیه

  1. زمان ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۳ – ساعت ۱۶ الی ۱۹
  2. مکان: سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

ثبت نام

برای سایت نام می توانید به این لینک مراجعه فرمایید: http://myevent.ir/swtehran10-bootcamp

اگر در دهمین استارتاپ ویکند تهران نیز شرکت کنید، می توانید به طور رایگان از این کارگاه دو روزه نیز استفاده کنید.


برو بالا